Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AA

leho

25. 8. 2008 3:57
Bylo mnoho takových jako Pejrak

Jsem rád, že autor připomněl Pejraka. Takových, kteří v těchto letech zmizeli odvlečeni do bezedných sovětských lágrů, bylo jistě nemálo. Bohužel, ani dnes neexistuje mnoho vůle o osudech těchto ubožáků se více dozvědět.Snad někdy v budoucnu...

0 0
možnosti
I

Ibitamuno

22. 8. 2008 2:57
Je to hezky napsano!

Rozhodne si zaslouzite karmu. Je to jeden z tech lepsich clanku o srpnu 68, ktere jsem cetl. Nebylo to nejake kvileni , ktere jsem zpozoroval u jinych blogeru. Jsem sice o neco mladsi, ale pamatuji si ten strach, ze bude valka. Moji rodice byli starsi a porad me krmili historkami o 2.svetove, a tak kdyz bylo slyset duneni kroku Rusu, mel jsem strach.

Rusy doted nemam rad a rudou barvu toleruji pouze u sklenky vina;-D

0 0
možnosti
JS

belgian chocolate

19. 8. 2008 22:34
jsem o malinko mladší

a z jiného města, ale vzpomínky mám velmi podobné, jakož i poučení z tohoto krizového vývoje

0 0
možnosti
V

Vincenc

19. 8. 2008 21:35
Jsa stejně stár,

musím jen souhlasit,zvláště mi velmi utkvělo v paměti,jak rychle dokázali být učitelé během pár týdnů vzornými přisluhovači začínající normalizace.A nejen oni ,tehdy jsem mnohé pochopil a ovlivnilo to můj ,jak se tenkrát používalo ,světový názor.Dnes jsem sice rád ,že jsem se ubránil i za cenu hrozby ztráty zaměstnání vstupu do KSČ,ale ti ,kteří se v ní angažovali většinou znovu ucítili ten správný vítr a napnuli plachty opět ke svým lepším zítřkům a svědomí určitě mají jak křišťál čisté.

0 0
možnosti
M

mimon3

19. 8. 2008 22:24
Re: Jsa stejně stár,

dekuji vam za vas nazor. Na to take nikdy nezapomenu. Na vsecky ty prisluhuvace a dolejzaky. Je me z nich zle. Tuhle jsem si pujcil cesky film "Ta nase pisnicka ceska2" a verte mi nemohl jsem to pro slzy ani dokoukat. Zustalo to ve me zive a asi si to odnesu do hrobu.

IvanR^:-)[>-]

0 0
možnosti
JN

tojsouveci

19. 8. 2008 13:57
Dík

Dík za ten článek. Jen se bojím dalších názorů, které jsou u obdobně laděného bloku. Co že máme proti rusákům, že je to kolektivní vina a to je špatné. Bojím se, že se to začne časem používat i u komoušů. Přeci mezi nima byli i hodní lidé, ne? Možná, že ani stbáci nebyli tak hrozní , jak někdo říká, atd..;-(

0 0
možnosti
  • Počet článků 40
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1672x
Jsem Kladeňák jako poleno. Vrátil jsem se z Kalifornie kde jsem žil skoro 38 let. Trochu písmák, písničkář, trochu potrhlo, deset let za volantem v kladenské Jednotě. A taky muzikant. V Americe jsem se živil porůznu, ajťák pro sociálku ale I myč nádobí, řidič, I hrdý (tehdy) majitel firmy NEW OHAVA. A kromě toho básnil a taky trochu přednášel. Máme kapelu The Bad Czechs,  která už hrála v Kaliforniji tedˇ v českém složení hrajeme v Kladně a okolí.