Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MJ

Martin Jirousek

5. 7. 2008 22:41
Něco tu nehraje

Máte v USA v přepočtu podle směnného kursu litr benzínu stále pod 20Kč. Jak to jen děláte, že tady v ČR i v EU se pohybuje 31-35Kč. Jak je možné, že zboží, vyrobené v Norsku (reproduktory SEAS) pořídím v Rakousku nebo Německu téměř dvakrát dráž, než když si jej nechám poslat letecky z USA a platím zboží+dopravné+clo+DPH.

0 0
možnosti
W

wiki5

5. 7. 2008 22:48
Re: Něco tu nehraje

to se ptas Jirousku na spatne adrese, zeptej se soudruhu v Bruselu

0 0
možnosti
PO

POToole

5. 7. 2008 22:04
I kdyz

ziji v USA, nedovolila jsem svym detem ridit nebo mit ridicak do 17 let. Proc? V puberte nastavaji prekotne zmeny - dozravani mozku, a to ovlivnuje rozhodovani, zejmen v krizovych situacich. Nebo mozna i proto, ze jsem se zucastnila prilis mnoha pohrbu manzelovych studentu, cimz Vas ale nechci strasit. Deti z toho sice zprvu velkou radost nemely, na druhou stanu misto prace u McDonalda hraly po skole divadlo, sportovaly ci aktivne pracovaly ve skolnich klubech.  To jim pomohlo ziskat scholarship a usnadnilo studium na VS. Ale to jsem proste ja, mama-kvocna... :-) Posilam karmu a pozdrav Missouri. Pavlina

0 0
možnosti
  • Počet článků 40
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1672x
Jsem Kladeňák jako poleno. Vrátil jsem se z Kalifornie kde jsem žil skoro 38 let. Trochu písmák, písničkář, trochu potrhlo, deset let za volantem v kladenské Jednotě. A taky muzikant. V Americe jsem se živil porůznu, ajťák pro sociálku ale I myč nádobí, řidič, I hrdý (tehdy) majitel firmy NEW OHAVA. A kromě toho básnil a taky trochu přednášel. Máme kapelu The Bad Czechs,  která už hrála v Kaliforniji tedˇ v českém složení hrajeme v Kladně a okolí.