Samota

Včera mně někdo řekl; Když ztratíš lásku Dělej jakoby nic. předstírej ze někam chceš jít…

jenže já jsem zcela bezradný
spát s jinou je tak nesnadný
a žít s jinou to se nedá.

A tak dál hraji dvojroli
Jen já sám s moji svévolí
ale srdce pořád hledá

Samota kolem,
v duši tma
a
i ta je samotná.
jako bych nežil

Nikdo mně nevolá.
Je to tisíc let
co poštu jsem
dostal naposled
a i přesto bych rád věřil.

Každý mně chce,
abych pro něj hrál.
Když přijdu,
ptá se, jak se mám
a já se směju
na všecky kolem.

A není to žádná náhoda,
že láska není svoboda.
A ne každý je ji hoden.
A už vůbec nikdo nevidí,
že ta samota přichází od lidi,
které mám někdy kolem.

A tak dál hraju dvojroli.
Jen já sám s moji svévolí.
ale srdce porad hledá.
Samota kolem,
v duši tma
a
i ta je samotná.
Jako bych
nežil.










Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Ivan Suchel | pondělí 9.6.2008 8:25 | karma článku: 11,68 | přečteno: 902x
  • Další články autora

Ivan Suchel

O hodných lidech ,hasičích a policajtech mimo mísu.

Ze služebního vozu vystoupila drobnější blondýnka a vyšší hubený policista. A pak najednou jako když mávne proutkem a já se ocitl v období normalizace. Paní po mně nekompromisně vyjela, že jsem neměl psa pod kontrolou a tím poruši

20.6.2023 v 12:47 | Karma: 28,47 | Přečteno: 895x | Diskuse| Společnost

Ivan Suchel

Kulturní šok jako rána do žaludku

Je pozdě, plížím se jako kojot do kurníku , všude je tma a ticho. Mám strach abych Dášu neprobudil, má toho chudák za celý den dost.

4.12.2009 v 3:15 | Karma: 14,61 | Přečteno: 2055x | Diskuse| Cestování

Ivan Suchel

Jason

Každý, kdo má nebo někdy měl pejska, mi potvrdí, že pes dokáže s páníčkem komunikovat lépe než člověk. Myslím tím, že neodmlouvá a většinou, na rozdíl od člověka, jde bez okolků rovnou k věci.

23.1.2009 v 6:12 | Karma: 23,41 | Přečteno: 1703x | Diskuse| Osobní

Ivan Suchel

CNN nebo TASS?

"Cože?" Nemohl jsem věřit svỳm uším. Pokaždé když s někým z Čech mluvím, tak mi vyrazí dech nějakou takovou jobovou zvěstí. Nejhorší na tom je, že většina lidí tam "doma " v Čechách tomu věří. A proč vlastně ne? Je to přece "naše" CNN, která tvrdí, jak je v USA špatně a jak je Amerika ve své nabubřelosti konečne na dně.

17.11.2008 v 5:38 | Karma: 16,40 | Přečteno: 1799x | Diskuse| Politika

Ivan Suchel

A zase doleva...

1985 Báseň pro soudruha Lemona, který tvrdil, že strana potřebuje takového rebela jako jsem byl já..

30.10.2008 v 5:04 | Karma: 11,90 | Přečteno: 1660x | Diskuse| Kultura
  • Nejčtenější

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Přes Česko jdou bouřky s krupobitím. Dálnici D1 pokrylo bahno a větve

6. května 2024  15:47,  aktualizováno  22:48

Do Česka přišly přívalové deště, na některých místech padaly i kroupy. Hasiči hlásili desítky...

Německo je otřeseno. Přišel brutální útok na politika, pak následoval další

4. května 2024  17:40,  aktualizováno  21:09

Na lídra kandidátky německé sociální demokracie (SPD) v Sasku do evropských voleb Matthiase Eckeho...

Vyváděla strašné věci. Zahradil označil Jourovou za nejhorší z eurokomisařů

4. května 2024

Premium Když Česko vstoupilo 1. května do Evropské unie, byl tam matador ODS Jan Zahradil kooptován...

Místo Česka Rwanda? Nejasný osud ilegálních migrantů do Evropské unie

7. května 2024

Migračním paktem jsme udělali důležitý krok k řešení ilegální migrace, ale je potřeba pokračovat....

„Žiju jen z humanitární pomoci.“ Válka vehnala do bídy miliony Ukrajinců

7. května 2024

Premium Kdo se měl před válkou špatně, ten se po dvou letech jejího trvání má ještě hůř. Důsledkem...

Pravda o Vrběticích. Ruští agenti nebyli jen dva a proč mrtví Češi neměli šanci

7. května 2024

Premium Co předcházelo a co následovalo po výbuchu muničního skladu ve Vrběticích v roce 2014? Kolik...

Přes Česko jdou bouřky s krupobitím. Dálnici D1 pokrylo bahno a větve

6. května 2024  15:47,  aktualizováno  22:48

Do Česka přišly přívalové deště, na některých místech padaly i kroupy. Hasiči hlásili desítky...

  • Počet článků 40
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1672x
Jsem Kladeňák jako poleno. Vrátil jsem se z Kalifornie kde jsem žil skoro 38 let. Trochu písmák, písničkář, trochu potrhlo, deset let za volantem v kladenské Jednotě. A taky muzikant. V Americe jsem se živil porůznu, ajťák pro sociálku ale I myč nádobí, řidič, I hrdý (tehdy) majitel firmy NEW OHAVA. A kromě toho básnil a taky trochu přednášel. Máme kapelu The Bad Czechs,  která už hrála v Kaliforniji tedˇ v českém složení hrajeme v Kladně a okolí.