Diskuse

CNN nebo TASS?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
M

mimon3

23. 11. 2008 6:08
H&V

Honzo Verco vzdyt vite sami, ze je to uplne jinak. Ano ctu si vetsinu politickych nahledu a snazim se udelat si svuj vlastni. A ano, jsem asi trosku pro americky protoze mi tahle zem hodne dala. Jenze take mi hodne vzala. Diky ni jsem co jsem. Nikdy jsem nepotkal amika , ktery by se kochal, babral a mel radost z toho, ze je ceska republika (nebo jaka koliv jina zeme) politickou karikaturou nebo ze se ji ekonomicky nedari. Jsou zaplat panbuh prejici. !

0 0
možnosti
H

Honza62

21. 11. 2008 17:22
ještě tomu Edovi...

Opravdu mě baví číst Tvoje poučky o americké toleranci a respektu a vzápětí na to si přečtu výlevy o tom jací jsme tady ničemové...asi fakt nejsi američan  :-) s repektem máš problém... Měli jste někdy dějepis ve škole když si studoval..? Slyšel jsi někdy slovo Mnichovská smlouva ?? Víš, že to byly VELKÉ Demokracie Francie a GB, které tento mladý prosperující stát hodily přes palubu ??

Víš, že obyčejní lidi se chtěli bránit proti té zvůli a přesile... ? Roky 48 a 68 byly jenom dovršením jaltských dohod o rozdělení světa Stalinem a Roosveltem (velice pravděpodobným členem zednářských lóží)... Tedy SSSR a USA.. Ty chytrej a svobodomyslnej Amíku !

Jinak u zrodu fast food byl Čech, jeho rodiče měli hospodu u Plzně, když už narážíš tam dole ve svém expozé a v této souvisloti na to co Češi vymysleli...Takhle ti to řeknu: Jseš nedovzdělaný, nabubřelý jelito... a to bez urážky...H. 

0 0
možnosti
EN

Ed28

22. 11. 2008 21:28
Re: ještě tomu nasemu Honzikovi

Mily "moudry" Honziku, zastavil jsem se v Concordu, Californie, USA v TJ Bystro... Lidicky te tam znaji protoze si tam chodil zvastat, praci si se vyhybal az do doby kdy te ourady oficielne z USA deportovaly. Ted uz chapu tvoji zurivost, nenavist vuci vsemu co je z USA, vuci lidem kteri nasli svuj domov tady. Porad mluvis o nejakych psychiatrech ale zda se ze nejspis by si ho potreboval velice akutne prave ty. No jo zas nemas nic jineho na praci jenom marnit cas psanim na Internetu. Dovidame se tady zajimave veci jako napriklad ze M.Donalda, KFC, TacoBell atd objevil nejaky cech a pak ty lekce z dejepisu. No je to proste uzasne... Ale ja ti stejne preji spokojenost a stesti at ho najdes nejdriv sam u sebe a pak ho budes sirit i kolem. Have great day. Ed

0 0
možnosti
V

Vikous

21. 11. 2008 16:35
charakter...

Na to aby si clovek osvojoval takto pravo radit a soudit...delat rychle zavery...musi mit opravdu charakter!!!   Rv  Pohodovy den!

0 0
možnosti
EN

Ed28

22. 11. 2008 21:33
Re: Vikinka ma charakter

Tebe taky chapu, ty jses ta verna pritelkyne naseho mileho Honzika62, po jeho vyhosteni si ho nasledovala verne do Prahy a ted mu taky verne nahravas. Tobe taky preji hodne stesti a at se Vam dari s tym "dovazenim" kontajneru z Azie.

0 0
možnosti
V

Vikous

20. 11. 2008 17:08
a zaver....

Zila jsem rok na africkem kontinentu, rok na americkem kontinentu a ted jsem zpet tam, kam mne cap prinesl....vsude je chleb o dvou kurkach…( mimo jine pracuji pro Honeywell ) …mame tu tak krasnou prirodu ...

 

 

Hezky vecer vsem a priste doufam bez zbytecnych titulu!!!!! Soudruzi…nesoudruzi!!!

 

0 0
možnosti
EN

Ed28

20. 11. 2008 20:10
Re: a zaver....

Jo vsude je chleb o dvou kurkach a po tom co si byla I nekde jinde ve svete to vidis lepe.

Nu ale porad co mam napsat panovy ktery pise spusobem ktery je vlastny komunistickym diktatorum? Mam mu psat primitivne osocovani jako on psal mne? Tak se nesnizim, jenom ho budu titulovat soudruh… neni to v seznamu “spatnych” slov…

Je to trefne vyjadreni o jeho spusobu komunikovani.  Je velice zajimave ze tobe vadi kdyz ho oslovuji soudruh ale vubec ti nevadi kdyz ten clovek pise sprostarny na mou adresu. No to je porad cejtit tu komunistickou vychovu z minulosti.   

0 0
možnosti
V

Vikous

20. 11. 2008 17:08
pokracovani..

Soudruh Honza se houzevnate pokousel dostan na VS. Nikdy mu to nebylo umozneno. Jeho tata otevrene vyjadril nesouhlas s rezimem. Muj tata si nechal domluvit reditelem nasi skoly a podepsal. Ten vecer se dobrovolne vzdal vecere a prastil s ni o zed ( mel rybicky v oleji). Tehdy jsme vymalovali byt a tim se u nas prestalo o komunistech mluvit.

Skolu ( textilni technologii ) jsem dostudovala uspesne tri mesice pred revoluci a nova vlada nechala padnout textil v CR jak to jen slo. Mam se stehovat do Ciny?

 

0 0
možnosti
EN

Ed28

20. 11. 2008 19:35
pro Vikous...

nu je to videt ze moc do ty skoly nechodil, ale myslim si ze je to vymluva. Ja verim tomu ze kdyz clovek chce tak se da dokazat temer vse. Kdyz mu neodovolili studovat komousi a je tady v USA tak mohl studovat taky. Nu podepsani a odreagovani se hozenim rybicek o zed se jenom potvrzuje ze lidi tam u vas delaji porad to co od nich chteji.

Ja taky nesouhlasil s rezimem a muj podpis me stal hodne. Ale dokazal jsem studovat a vystudovat  v CSSR a i kdyz jsem nemel penize tak jsem sehnal stipendia i v USA na studium na soukrome universite. A pak jsem me zakazano vycestovani z CSSR protoze jiste osoby mne udali na StB ze chci uteci. Stalo mne to hodne namahy a casu ale pak jednoho dne kdyz me chteli za clena KSC jsem se rozhodnul a riskoval zivot a utekl. To jenom proto ze jsem moc chtel a snazil se a nikda se nevzdal... Amerika fandi lidem kteri chteji neco dokazat. Proto Obama vyhral volby...

0 0
možnosti
V

Vikous

20. 11. 2008 17:07
Diky Ivane,

Je mile, kdyz se clovek ma koho zeptat….kdybychom chteli verity tomu, co se kde napise…tak se neptame! Takze Ivane diky.

Ostatnim bych rada vzkazala: mam velmi dobre zname v San Diegu. Zcestovali a vzdelani lide…nedavno mne kontaktovali s obavou zda na nas a na Polsko Rusko nezacne brzy utocit…zda se tu delaji nejaka opatreni ci zda probihaji nejaka jednani…

Nebylo nic prijemnejsiho nez je ujistit, ze to neni tak hrozne, jak to podavaji media ( jakakoliv). Ovsem mohla jsem si rict…”na co to koukaji Ti Bushovi pitomci”!

 

0 0
možnosti
EN

Ed28

20. 11. 2008 19:19
Vikous

Vikousi, musim ti rict sklamane ze velka vetsina byvalych Cechoslovaku co jsem v USA potkal fandi republikanum a to znamena bezhlave i G.W. Bushovi. Co mam rict na tvou poznamku o Bushovych pitomcich???  Pak mi budou tady nadavat ze nenavidim lidi z byv CSSR??? No jo ale mne se porad potvrzuje v ktery oblasti zemekoule je tech pitomcu vic. Ty leta komunisticke nadvlady sketecne zanechaly na lidech a jejich smysleni strasne monoho pokriveneho. Na to abys to videla musis zit nekde jinde a pak to srovnavat. God bless America and good people to. Ed

0 0
možnosti
M

mimon3

19. 11. 2008 15:04
neblbnete

lidicky zlaty. Co se to s vama deje? O nic prece nejde. Mate Pravdu oba. Honzo , ja ti na detail nikdy moc nebyl. Hledal jsem jen reportaz o stanovem mestecku podle Verineho popisu. BBC nebo CNN ona to videla na CNN. Podstata je to ze je proste hodne lidi kteri tomu veri. Je to pro mne dost nepochopitelne stejne jako za totace kdyz nekdo veril komancum...Ede...mam te moc rad clovece a dekuju ti za vsecko ale jak tak na vas dva koukam tak je mi uz nejak jasne proc jsou na svete valky...hahahaha R^V;-D

0 0
možnosti
EN

Ed28

20. 11. 2008 6:11
Re: neblbnete

Ja se jenom divim ze s takovyma "inteligentama" typu Honza62 se bavis. Uz jenom to ze pri psani pouziva ten samej styl jako slavni komousi typu Gottwalda anebo Bilaka a podobnych. On jenom potrebuje osocovat a hrat si na vseveda. Vzdyt on ani nepochopil vo cem tvuj blog je. On tam vytahuje kraviny jako ze TASS uz davno neexistuje. To je ale novinka! atd atd. Nevim Ivane v cem ma pravdu ten "intelektual" a "osvicenec".  Nemuzu si pomoci ale jeho slovnik mi pripomina luzu z ulice anebo genia ktery skoncil povinnou skolskou dochazku v paty tride...

0 0
možnosti
H

Honza62

19. 11. 2008 12:13
Edovi

Eduarde (nebo co seš zač), přestaň to hulit alespoň na chvilku prosím tě....

Ze slušnosti ti ještě jednou odpovím po bodech:

1/ Ivanovi jsem chtěl sdělit, že když dá do příspěvku o TV stanici CNN video označené logem BBC..tak to nevypada dobře.. já myslím, že to Ivan takhle ten můj dloubáček pochopil...doufám.2/ ja reportážim z masových médií nevěřím 100 % obecně, o mě se neboj.

3/ Že je Ivan OK, je dobře ! Mimochodem na té jeho plachetnici jsem byl osobně, přeju mu ji, bylo to fajn. Nikomu nic nezávidím - vlastnost kterou znám naštěstí jen z doslechu.... je mi fuk co kdo má hošánku kučeravý.

4/ Budeš mít dost velkej mindrák, když se pořád tak vehementně otíráš o lidi z bývalé ČSSR. Já ti říkám koukni po nějakém tom cvokaři v okolí a nebo si to necpi proboha do rypáku tak velký a tlustý když to hulíš.. H.

0 0
možnosti
EN

Ed28

20. 11. 2008 3:37
Soudruhu Honzo

to jses ale radnej neandrtalec porad snis o nejakem psychiatrovi. Vod takovych  jako ty ja radsi tise odchazim a zdaleka se jim vyhybam.  Je mi skutecne lito ze Ivan si pousti takove individua na plachetnici... Jses skutecne prebornik, asi patris ke skupine "intelektualu" kolem Concordu kteri se pravidelne zvastaji nesmysly v TJ Bystro. S takovyma recma jsi klidne mohl uspet v Praze a to daleko lepe a nemusel jsi kazit vzduch tady v USA. To jako ze tvoje inspirace je z koureni travy anebo co to tam breptas?

0 0
možnosti
H

Honza62

18. 11. 2008 11:03
Tak trochu rozumu lidi...

Autora prispevku znam... a timto ho tedy na dalku zdravim.

Tak za 1 - report na ktery nas Ivan upozornuje ve svem prispevku CNN nebo TASS,  je jen tak mimochodem reportem BBC News... alespon to i z videa pri trose pozornosti couha... :-(

Za 2 - srovnavat CNN a TASS (mimochodem jiz neexistujici tiskove agentury SSSR... dnes spravne ITAR TASS) opravdu neumim, nicmene ze nas velka media vypiraji a to globalne..o tom pochybuje snad uz jenom to hovadko Bozi.

Za 3  - Spojene staty jsou v tezkych casech financi a ekonomicke nestability.Tohle nejde nevidet ani z paluby plachetnice, ani ze brehu.. proste to je fakt. Zlehcovanim to opravdu lepsi nebude.. 8-o

Za 4 - Podsouvanim si kdo je vetsi a CHYTREJSI  AMERICAN a kdo UBOZEJSI A MALICKY CECH... ED28 - dojdi si k doktorovi !! Fakt to mas blby.. Cus.Honza

0 0
možnosti
EN

Ed28

19. 11. 2008 9:27
Honziku62.. jses jaksi vedle

Asi ti to dobre nemysli, nikdo tady nerika ze v USA neni krize, autor jenom napsal sve poznatky a sve uvahy...

1/ Autor pise o reportu ktery odvisilala CNN a tak voni maji zodpovednost za to co vysilaji, nerikam o levicackych tendencich BBC

2/ mimochodem to porovnani tady moc sedi protoze ta levicacka propaganda specialne o te reportazi jak lidi v USA bydleji ve stanech za to by se nemusel stydet ani TASS ani Rude Pravo... takze kdoze je to hvadko bozi? (Honziku zeptej se sam sebe)

3/ Nikdo nerika o tom ze v USA neni krize, tos velice spatne pochopil. Ivan si jenom napsal co a jako se to toci kolem nej. Zatim je vse OK. (To mu snad zavidis tu plachetnici co ma?)

4/Typicka reakce uboheho cechacka co jenom nenavidi a zavidi. Timdle skutecne trpi jenom lidi z byv CSSR. Takze k tomu doktorovii prece jenom zajdi, doufam ze jeste neni pozde a ti pomuze. Drzim palce at se z toho brzo dostanes. Drzim palecky. Ed.

0 0
možnosti
S

Semper2

18. 11. 2008 0:49
Ano CNN je bolševická TV s bolševickou propagandou,

jen mi vrtá hlavou proč tady ve východní Evrpě je tak dominantní. Rád bych si i odpověděl;-D, ale censor by to asi nevydejchal.

Snad někdy příjde do Čech i Fox nebo CBS.

0 0
možnosti
M

mimon3

18. 11. 2008 1:32
Re: Ano CNN je bolševická TV s bolševickou propagandou,

ja bych to tak zle nevidel,,,je to jen v nas lidech. nejdulezitejsi je aby se lidi naucili premejslet sami za sebe...a to je v techto koncinach docela nadlidskej ukol...

0 0
možnosti
  • Počet článků 40
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1672x
Jsem Kladeňák jako poleno. Vrátil jsem se z Kalifornie kde jsem žil skoro 38 let. Trochu písmák, písničkář, trochu potrhlo, deset let za volantem v kladenské Jednotě. A taky muzikant. V Americe jsem se živil porůznu, ajťák pro sociálku ale I myč nádobí, řidič, I hrdý (tehdy) majitel firmy NEW OHAVA. A kromě toho básnil a taky trochu přednášel. Máme kapelu The Bad Czechs,  která už hrála v Kaliforniji tedˇ v českém složení hrajeme v Kladně a okolí.