Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Vikous

tak at je po tvem...

nechci nic dodavat!

0/0
24.11.2008 20:20

Ed28

Re: tak at je po tvem...

at je po tvem... nikdo nic nedodava... uplne perfektni.

0/0
24.11.2008 21:16

Vikous

Naschledanou.

Honza jezdi di USA jiz 17 let a nikdy nemel tendence tam zustavat. Delal pro Centrotex, jestli Ti to neco rika. Tentokrat mi chtel ukazat Kalifornii. Videli jsme dost za toho pul roku cestovani. Hezka zeme, na to cestovani...dale mne to nikdy nezajimalo.

0/0
24.11.2008 15:58

Ed28

Re: Naschledanou.

nevim proc k tomu dodavas vselikaka vysvetleni. To co je mezi Tebou a Honzikem je Vase vec. Otacis fakta ale to je take tvoje vec. Honza byl z USA deportovany a to jsou fakta...

0/0
24.11.2008 20:13

Vikous

appendix

S Ivanem mame dobre vztahy. Neni treba se do nich michat. V USA jsme ilegalne nebyli. Proto to prosetruje US Ambasada i Ministerstvo zahranicnich veci. Omluvny dopis jsme jiz dostali. Vse se znovu prosetruje. Tak si radej predem over okolnosti nez si cokoliv vezmes " k preprani" a nez se do neceho zacnes michat. Hezky den do Kalifornie.

0/0
24.11.2008 15:56

Ed28

Re: appendix

nikdo se nemicha do tvych vztahu, jenom kdyz ten Honza pise strasnosti tak to cloveku neda aby nenapsal. To ti mam napsat co jake nesmyly, urazky a hlouposti psal, vzdyt si to muzes procist sama dolu nize. Mne Vase soukrome zalezitosti nezajimaji, ale kdyz on pise sprostarny tak to clovek nemuze nechat jenom tak. Prosim neprekrucuj veci. Faktem je ze Honzu US ourady deportovali. Take je to jenom vase vec. Preji hodne stesti, lasky a uspechu vseho druhu. Ed

0/0
24.11.2008 21:14

Vikous

Zaver

Zaver: konecne jsme se na necem shodli. Je dobre ze jsme v CR ( v US jsme nikdy nemeli v umyslu zustat a US Ambassada se nam omluvila a nas pribeh podleha vysetrovani). A take jsme radi, ze jsi ty rad v US. Tak si to tam uzivej ve zdravi!!!! bez zluci....vzdyt ja s honzou jsme asi posledni dva lide v republice kdo ctou tve vyplody....dle ohlasu. Takze i ja koncim. Klidny a pohodovy den.

0/0
24.11.2008 11:34

Ed28

Re: Zaver

ja Vam obema preji hodne stesti a uspechu, skutecne ze srdce. S tim vysetrovani, deportaci a podobne to je jenom Vase vec. Ja a miliony jinych jsme se pristehoval do USA legalne. Jini si voli nezakonny spusob ziti, ale to neni moje vec. Nerozumim tvym slovum, nerozumim tomu ze kdyz ty slova tady nikdo necte tak proc ten Hozna pise takove stupidni veci kolem? Ja preji vsem tam i tady moc hezky den a uspesny zivot...

0/0
24.11.2008 14:54

Ed28

Re: Zaver

to co pises se mi zda nelogicke. Nevim proc by nekdo zustaval nelegalne v USA kdyz tam nechce zustat, nevim proc by Honzu bezduvodne deportovali...   Ja si rad proctu ruzne blogy. Kdyz se mi nektere libi tak jim dam karmu, napisu treba hezkou a milou email. Kdyz jsou to ale do nebe volajici hlouposti tak si to radsi nevsimam. Kdyz ale cloveku ktery uprimne pise sve nazory a nekdo napise hlouposti a sprostarny tak se ho zastanu at je to Ivan anebo nekdo jiny...

0/0
24.11.2008 15:08

Vikous

ani slabikou jsem Te neurazila

naopak  jsem slusne upozornila na to, ze neni treba titulovat ( soudruhu apod)..a ty se mi cpes do soukromi a vyjadrujes nade mnou litost. ( neni treba - ja mam uspesny zivot) 

0/0
24.11.2008 11:34

Ed28

urazky-neurazky

Vikousi, ja ti preji uspesny zivot. Kdyz nekdo pouziva slovnik za ktery by se nemusel stydet ani ten nejvetsi komunisticky propagandista tak titul soudruh je presne to co se na nej hodi. To urcite znas jak se rika v US: kvaka jako kachna, vypada jako kachna, tak je to asi kachna...  Kdyz nekdo kvaka jako soudruh tak je to soudruh.... Zajimave ze se rozlitis nad slovickem soudruh ale vubec te nehnou sprosta slova tveho Honzika62...

0/0
24.11.2008 14:48

Honza62

tomu Edovi...

Eduarde... prosím Tě...Ty hlavo otevřená...Já jsem v Concordu byl vloni všehovšudy 2 X...na chviličku.. 3 X když vemu průjezd městem...takže co píšeš je lež...ani lidi tam neznám... ty jelito jedno !

Dál se s Tebou bavit nejde a a ni to nemá cenu, jseš fakt dost omezenej. Jak říkal pan Verich..nejhorší je srážka s bl-bc-em.. Tak nadávej na Čechy, na komunisty, tam jsi rozumově i v čase zamrznul a tam zřejmě i pojdeš..

Tohle byl můj drobný problém s Tebou a né zuřivost vůči USA...  Ty jelito  hloupý ! H.

0/0
23.11.2008 12:22

Ed28

Re: tomu Edovi...

Honziku, vsechno to tady poradne otacis. Tvuj drobny problem je obrovsky. Protoze te deportovali z USA jako nezadouciho ilegalniho imigranta tedka si vylevas zlost na kazdem pismenku co Ivan napise a uz nerikam o tom co napisu ja. Vidis vse pres tve zurive bryle. Ten Verich mel skutecne pravdu. O tobe mluvi to jaky slovnik pouzivas. Omezena slova, nadavky a sprostarny. To je tvuj obraz. To je teda stesti ze te deportovali z USA. To bych musel obloukem objizdet Concord abych se s tebou nepotkal. Nemyslim ze mluvis pravdu o tvem cestovani do Concordu, ourady USA nedavaji vizum nikomu kdo byl uz jednou vyhosteny. Stejne ti preji hodne stesti, lasky a spokojenosti a mene nenavisti a zurovosti. (Vidis ja Ti nepisu ze jses hloupy i kdyz bych mel na to duvod po precteni tvych radek). 

0/0
24.11.2008 2:10

Vikous

proc vse obracite???

Ivane, Ede....prectete si prosim poradne co jsem vam psala...od zacatku se snazim vas upozornit at ze sebe nedelate hlupaky a respektujete CR a Cechy.....ale byla to jen ztrata casu!!!  Panove ztratili jste soudnost.....a zdravy rozum!

0/0
23.11.2008 10:08

Ed28

neobracej dokola

je mi Vas dvou tam v Praze skutecne lito. Psal Vam tady nekdo ze jste hlupaci? Ale Vy klidne pisete nejruznejsi sprostarny a pak kdy Vam nekdo napise ptravdu tak se cukate. Prave Vy jste ty lidicky ktere nerepektujete druhe lidi a davate si neomezene pravo osocovat. Ja vzdy repektuju kazdyho kdo je ke mne slusny i kdy ma jiny nazor, ale kdyz mi tam nekdo zacne psat sprostarny a hlouposti tak to clogveku neda. Nezalezi na to jestli je Cech anebo neCech... Vy vidite svet z te sve ukrivdene strany protoze jste museli opustit USA. Hledejte vinu v sobe ne jenom ukazujte na druhe lidi za kazdou cenu.

0/0
24.11.2008 2:00

mimon3

a prece

Presto ze jsi takovej "osklivej kapitalista" nemyslim si o tobe nic zleho a rad si s tebou to pivko dam.:-)R^

0/0
23.11.2008 6:14

mimon3

H&V3

Kazdy president USA byl verici nejen Bush, ale i ten vas Clinton! Ale hlavne kde se ve vas bere ta arrogance rikat vira =hloupost?! Myslim si , ze vira dava zivotu smysl a cil. Honzo, nemluvim o fanatismu ale vire. Normalni verici jsou na tom daleko lepe nez mi atheiste.

Kdyz jsi byl tady tak se tit u libylo a byl jsi do Ameriky zapaleny bohuzel to co se ti stalo je tva vina. A je mi lito ze te to tak poznamenalo. Na jednu stranu chapu , ze to beres jako krivdu. Na druhou stranu si myslim, ze to narusilo tvoji rovnovahu a stal se z tebe zaprisahlej nepritel…udelalo to z tebe fanatickeho nepritele vseho americkeho. Mas na to svate pravo, ale prosim te vrat se, zivot neni o nenavisti ani o pomste. Nestan se soucasti davove psychozi. Premyslej…sam za sebe prosim

R^

0/0
23.11.2008 6:14

mimon3

H&V2

Honzo,

Pripominam jen , ze jses to ty kdo nakupuje dovazi a prodava nekvalitni cinske zbozi do Cech.  V tom smeru jses vlastne docela osklivej kapitalista. A co se tyka KFC a McDonaldu a jinych vzdyt vam je nikdo nenuti? Kupujete si je sami. A ano lide jsou vsude na svete dobri ale take jsou  bohuzel ovlivnovani prostredim. To ze vam volali ze San Diega a meli starost neznamena ze jsme tu videli nejakou propagandu , jen to ze vam zavreli kohout a zacali vyhrozovat. Meli proste starost vis? A nakonec Honzo jestli si myslis , ze se jedna o utocny radar je mi te uprime lito. Opravdu a uprine lito. Preji ti aby se vam to povedlo a radar jste zastavili. Potom vystupte z NATA a dejte se sebrat Ruskem nic jineho si nezaslouzite...

Myslim , ze polsky pristu k ruskemu expansionismu je daleko rozumejsi.

0/0
23.11.2008 6:10

mimon3

H&V

Honzo Verco vzdyt vite sami, ze je to uplne jinak. Ano ctu si vetsinu politickych nahledu a snazim se udelat si svuj vlastni. A ano, jsem asi trosku pro americky protoze mi tahle zem hodne dala. Jenze take mi hodne vzala. Diky ni jsem co jsem. Nikdy jsem nepotkal amika , ktery by se kochal, babral a mel radost z toho, ze je ceska republika (nebo jaka koliv jina zeme) politickou karikaturou nebo ze se ji ekonomicky nedari. Jsou zaplat panbuh prejici. !

0/0
23.11.2008 6:08

Honza62

ještě tomu Edovi...

Opravdu mě baví číst Tvoje poučky o americké toleranci a respektu a vzápětí na to si přečtu výlevy o tom jací jsme tady ničemové...asi fakt nejsi američan  :-) s repektem máš problém... Měli jste někdy dějepis ve škole když si studoval..? Slyšel jsi někdy slovo Mnichovská smlouva ?? Víš, že to byly VELKÉ Demokracie Francie a GB, které tento mladý prosperující stát hodily přes palubu ??

Víš, že obyčejní lidi se chtěli bránit proti té zvůli a přesile... ? Roky 48 a 68 byly jenom dovršením jaltských dohod o rozdělení světa Stalinem a Roosveltem (velice pravděpodobným členem zednářských lóží)... Tedy SSSR a USA.. Ty chytrej a svobodomyslnej Amíku !

Jinak u zrodu fast food byl Čech, jeho rodiče měli hospodu u Plzně, když už narážíš tam dole ve svém expozé a v této souvisloti na to co Češi vymysleli...Takhle ti to řeknu: Jseš nedovzdělaný, nabubřelý jelito... a to bez urážky...H. 

0/0
21.11.2008 17:22

Ed28

Re: ještě tomu nasemu Honzikovi

Mily "moudry" Honziku, zastavil jsem se v Concordu, Californie, USA v TJ Bystro... Lidicky te tam znaji protoze si tam chodil zvastat, praci si se vyhybal az do doby kdy te ourady oficielne z USA deportovaly. Ted uz chapu tvoji zurivost, nenavist vuci vsemu co je z USA, vuci lidem kteri nasli svuj domov tady. Porad mluvis o nejakych psychiatrech ale zda se ze nejspis by si ho potreboval velice akutne prave ty. No jo zas nemas nic jineho na praci jenom marnit cas psanim na Internetu. Dovidame se tady zajimave veci jako napriklad ze M.Donalda, KFC, TacoBell atd objevil nejaky cech a pak ty lekce z dejepisu. No je to proste uzasne... Ale ja ti stejne preji spokojenost a stesti at ho najdes nejdriv sam u sebe a pak ho budes sirit i kolem. Have great day. Ed

0/0
22.11.2008 21:28

Vikous

charakter...

Na to aby si clovek osvojoval takto pravo radit a soudit...delat rychle zavery...musi mit opravdu charakter!!!   Rv  Pohodovy den!

0/0
21.11.2008 16:35

Ed28

Re: Vikinka ma charakter

Tebe taky chapu, ty jses ta verna pritelkyne naseho mileho Honzika62, po jeho vyhosteni si ho nasledovala verne do Prahy a ted mu taky verne nahravas. Tobe taky preji hodne stesti a at se Vam dari s tym "dovazenim" kontajneru z Azie.

0/0
22.11.2008 21:33

Vikous

a zaver....

Zila jsem rok na africkem kontinentu, rok na americkem kontinentu a ted jsem zpet tam, kam mne cap prinesl....vsude je chleb o dvou kurkach…( mimo jine pracuji pro Honeywell ) …mame tu tak krasnou prirodu ...

 

 

Hezky vecer vsem a priste doufam bez zbytecnych titulu!!!!! Soudruzi…nesoudruzi!!!

 

0/0
20.11.2008 17:08

Ed28

Re: a zaver....

Jo vsude je chleb o dvou kurkach a po tom co si byla I nekde jinde ve svete to vidis lepe.

Nu ale porad co mam napsat panovy ktery pise spusobem ktery je vlastny komunistickym diktatorum? Mam mu psat primitivne osocovani jako on psal mne? Tak se nesnizim, jenom ho budu titulovat soudruh… neni to v seznamu “spatnych” slov…

Je to trefne vyjadreni o jeho spusobu komunikovani.  Je velice zajimave ze tobe vadi kdyz ho oslovuji soudruh ale vubec ti nevadi kdyz ten clovek pise sprostarny na mou adresu. No to je porad cejtit tu komunistickou vychovu z minulosti.   

0/0
20.11.2008 20:10

Honza62

Re: a zaver....

Eduarde, ty jsi opravdu zamrznul v čase...občas se zastav v té chůzi dopředu ke které nás tak ,,americky'' povzbuzuješ, trochu se ohlédni kolem sebe, přečti si svoje úvahy a poznámky...vem si klidně někoho na pomoc... Já jsem Tě jenom požádal abys moc nehulil a nebo si došel k doktorovi... to bylo ode mne lidské, noboť jsem byl pln obav o tvoje duševní zdraví... Toť vše.Odejít ze své země za doby komunismu bych neviděl jako hrdinství..i když v tom určitá osobní statečnost určitě byla...nicméně být tady bylo mnohdy mnohem statečnější...Ať tak nebo tak neotírej se o lidi v ČR jako o nějakou lůzu...mají minimálně stejně lidských vlastností jako tvoji současní spoluobčané Spojených států. Toto US imperium má stejné ambice jako měli Rusové..dávej pozor, abys za čas nestál na hranicích našeho státu se žádostí o azyl znovu, tentokrát tady... nikdy nevíš. Tak s tou lůzou na malých dvorcích příště opatrně...  ty náš světááku... H.

0/0
21.11.2008 16:41

Ed28

Re: a zaver....

Milej Honziku, nemuzes zapomenout na to jako te jako ilegalniho imigranta a cloveka ktery delal problemy z USA deportovaly...ty náš světááku malej...  kdo ze by to mel zajet k doktorovi?

0/0
22.11.2008 21:39

Vikous

pokracovani..

Soudruh Honza se houzevnate pokousel dostan na VS. Nikdy mu to nebylo umozneno. Jeho tata otevrene vyjadril nesouhlas s rezimem. Muj tata si nechal domluvit reditelem nasi skoly a podepsal. Ten vecer se dobrovolne vzdal vecere a prastil s ni o zed ( mel rybicky v oleji). Tehdy jsme vymalovali byt a tim se u nas prestalo o komunistech mluvit.

Skolu ( textilni technologii ) jsem dostudovala uspesne tri mesice pred revoluci a nova vlada nechala padnout textil v CR jak to jen slo. Mam se stehovat do Ciny?

 

0/0
20.11.2008 17:08

Ed28

pro Vikous...

nu je to videt ze moc do ty skoly nechodil, ale myslim si ze je to vymluva. Ja verim tomu ze kdyz clovek chce tak se da dokazat temer vse. Kdyz mu neodovolili studovat komousi a je tady v USA tak mohl studovat taky. Nu podepsani a odreagovani se hozenim rybicek o zed se jenom potvrzuje ze lidi tam u vas delaji porad to co od nich chteji.

Ja taky nesouhlasil s rezimem a muj podpis me stal hodne. Ale dokazal jsem studovat a vystudovat  v CSSR a i kdyz jsem nemel penize tak jsem sehnal stipendia i v USA na studium na soukrome universite. A pak jsem me zakazano vycestovani z CSSR protoze jiste osoby mne udali na StB ze chci uteci. Stalo mne to hodne namahy a casu ale pak jednoho dne kdyz me chteli za clena KSC jsem se rozhodnul a riskoval zivot a utekl. To jenom proto ze jsem moc chtel a snazil se a nikda se nevzdal... Amerika fandi lidem kteri chteji neco dokazat. Proto Obama vyhral volby...

0/0
20.11.2008 19:35

Ed28

Re: pro Vikous...

Vikousi, ja vim je to zklamani kdyz skoncis skolu a pak najednou tam nechaji padnout textilky... Ale to je dneska vsude ve svete protoze se to rychle meni. Musis se naucit nevzdavat se, jit porad dopredu, protoze kdyz chces da se vse. Musis se naucit premyslet o novych a jinych moznostech, musis se naucit treba zacit od zacatku neco jine. Ja vim mluvi se o tom daleko lepe nez se to dela. Jo treba i prestehovat, treba i do Ciny. Kduyz clovek sedi jenom v tom svem mestecku kde se narodil, ten rozhled o svete nikdy nebude mit. Ten rozhled a zkusenosti se nedaji zaplatit nicim. Tak hlavicku vzhuru a smer kupredu a nebat se... Drzim palecky. Ed.

0/0
20.11.2008 19:40

Vikous

Diky Ivane,

Je mile, kdyz se clovek ma koho zeptat….kdybychom chteli verity tomu, co se kde napise…tak se neptame! Takze Ivane diky.

Ostatnim bych rada vzkazala: mam velmi dobre zname v San Diegu. Zcestovali a vzdelani lide…nedavno mne kontaktovali s obavou zda na nas a na Polsko Rusko nezacne brzy utocit…zda se tu delaji nejaka opatreni ci zda probihaji nejaka jednani…

Nebylo nic prijemnejsiho nez je ujistit, ze to neni tak hrozne, jak to podavaji media ( jakakoliv). Ovsem mohla jsem si rict…”na co to koukaji Ti Bushovi pitomci”!

 

0/0
20.11.2008 17:07

Ed28

Vikous

Vikousi, musim ti rict sklamane ze velka vetsina byvalych Cechoslovaku co jsem v USA potkal fandi republikanum a to znamena bezhlave i G.W. Bushovi. Co mam rict na tvou poznamku o Bushovych pitomcich???  Pak mi budou tady nadavat ze nenavidim lidi z byv CSSR??? No jo ale mne se porad potvrzuje v ktery oblasti zemekoule je tech pitomcu vic. Ty leta komunisticke nadvlady sketecne zanechaly na lidech a jejich smysleni strasne monoho pokriveneho. Na to abys to videla musis zit nekde jinde a pak to srovnavat. God bless America and good people to. Ed

0/0
20.11.2008 19:19

Ed28

Re: Vikous

V dnesni dobe si kazdy clovek muze vybrat ten svuj zdroj informaci at uz bydli kdekoliv. Mame satelite TV, Interet, radio atd. Nu kdyz si nekdo chce vybrat probushovske vysilani TV Fox anebo prokomunisticke CNN je to jeho rozhodnuti. Ty inteligentnejsi lidi si dokazou procist i mezi radkami, procist propagandu z obou stran a udelat si vlastni zdravy nazor. Ale nektere lidi to premysleni skutecne boli, takze radsi nepremysleji a nechaji se vest treba i hloupym a spatnym vudcem... nebudu jmenovat  vudce jako Hitler, Stalin, Lenin, Marx, Engels, Klaus anebo mene inteligentni "nabozny" Bush. At nam vsem buh pomaha od takovych!

0/0
20.11.2008 19:25

mimon3

neblbnete

lidicky zlaty. Co se to s vama deje? O nic prece nejde. Mate Pravdu oba. Honzo , ja ti na detail nikdy moc nebyl. Hledal jsem jen reportaz o stanovem mestecku podle Verineho popisu. BBC nebo CNN ona to videla na CNN. Podstata je to ze je proste hodne lidi kteri tomu veri. Je to pro mne dost nepochopitelne stejne jako za totace kdyz nekdo veril komancum...Ede...mam te moc rad clovece a dekuju ti za vsecko ale jak tak na vas dva koukam tak je mi uz nejak jasne proc jsou na svete valky...hahahaha R^V;-D

0/0
19.11.2008 15:04

Ed28

Re: neblbnete

Ja se jenom divim ze s takovyma "inteligentama" typu Honza62 se bavis. Uz jenom to ze pri psani pouziva ten samej styl jako slavni komousi typu Gottwalda anebo Bilaka a podobnych. On jenom potrebuje osocovat a hrat si na vseveda. Vzdyt on ani nepochopil vo cem tvuj blog je. On tam vytahuje kraviny jako ze TASS uz davno neexistuje. To je ale novinka! atd atd. Nevim Ivane v cem ma pravdu ten "intelektual" a "osvicenec".  Nemuzu si pomoci ale jeho slovnik mi pripomina luzu z ulice anebo genia ktery skoncil povinnou skolskou dochazku v paty tride...

0/0
20.11.2008 6:11

Honza62

Re: neblbnete

Nazdar Ivane... Detajly k tomu patrej, v hrubejch rysech nas totiz oblbujou fakt vsichni..! Proto bacha na detaily.Verim, ze v osobni debate bychom si nijak moc neprotirecili a nebo bychom si to meli moznost vysvetlit ucineji nez tady pisalkovanim... a k tem valkam patri neodmyslitelne a hlavne chamtivost, nenazranost, takzvane prosperita stuj co stuj... a v neposledni rade v pravde dabelske myslenky a plany...

Tyhle debaty jako mame s Edem28 u nas v Cechach jeste porad resime profackovanim po tlame... nemusime se kvuli tomu strilet (i kdyz i tady jsou uz magori co sahnou za pas... zatim jen vyjimecne !) R^  At se dari..pis dal. H.

0/0
20.11.2008 9:49

Ed28

Honza62

no jo a prave v tom to je.... ze ty debaty resite profackovanim a treba i jinym nasilim, treba strilenim atd. To je rpesne to co Vam zustalo z doby komousy minulych a soucasnych. Neumite respektovat jine lidi, jine smysleni a proto nemuzete byt repektovani ani vy...

Co se ty ce Ivanova blogu on tu podstatu oblbovani vystihl moc dobre. Byl tam link na to movie a to je zdokumentovano moc dobre. Na tech vostatnych detailech jako kdy existovala TASS houby zalezi protoze podstata je spravna a velice trefna....

Jenom pis svobodne dal a neboj se strefit to nepoctivych, spinavych lidi.

Diky .  Ed

0/0
20.11.2008 19:11

Honza62

Edovi

Eduarde (nebo co seš zač), přestaň to hulit alespoň na chvilku prosím tě....

Ze slušnosti ti ještě jednou odpovím po bodech:

1/ Ivanovi jsem chtěl sdělit, že když dá do příspěvku o TV stanici CNN video označené logem BBC..tak to nevypada dobře.. já myslím, že to Ivan takhle ten můj dloubáček pochopil...doufám.2/ ja reportážim z masových médií nevěřím 100 % obecně, o mě se neboj.

3/ Že je Ivan OK, je dobře ! Mimochodem na té jeho plachetnici jsem byl osobně, přeju mu ji, bylo to fajn. Nikomu nic nezávidím - vlastnost kterou znám naštěstí jen z doslechu.... je mi fuk co kdo má hošánku kučeravý.

4/ Budeš mít dost velkej mindrák, když se pořád tak vehementně otíráš o lidi z bývalé ČSSR. Já ti říkám koukni po nějakém tom cvokaři v okolí a nebo si to necpi proboha do rypáku tak velký a tlustý když to hulíš.. H.

0/0
19.11.2008 12:13

Ed28

Soudruhu Honzo

to jses ale radnej neandrtalec porad snis o nejakem psychiatrovi. Vod takovych  jako ty ja radsi tise odchazim a zdaleka se jim vyhybam.  Je mi skutecne lito ze Ivan si pousti takove individua na plachetnici... Jses skutecne prebornik, asi patris ke skupine "intelektualu" kolem Concordu kteri se pravidelne zvastaji nesmysly v TJ Bystro. S takovyma recma jsi klidne mohl uspet v Praze a to daleko lepe a nemusel jsi kazit vzduch tady v USA. To jako ze tvoje inspirace je z koureni travy anebo co to tam breptas?

0/0
20.11.2008 3:37

Honza62

Re: Soudruhu Honzo

Eduarde ty mámino potroublo..

já se s Tebou nehodlám do nekonečna hádat...prostě si po sobě přečti své úvodní příspěvky a výlevy s osloveními soudruhu.. a jak má Bůh ochraňovat Ameriku před náma Čechama a o našich malých dvorcích...Jestli ti to tvuj rozoumek dovolí, tak zjistíš kdo se tady do koho začal navážet... Já žiju v Praze a o Americe vím svoje a stále se něco dozvídám.. teď se třeba aktivně snažíme zabránit aby nám sem implantovali ti Tvoji Bůžci jejich útočnej radar. Já myslím, že jsi se ještě neprobudil z doby ČSSR a SSSR, máš to prostě vlisovaný do palice a pramálo s tím něco děláš... Tohle je pryč chlapče a to už skoro dvacet let... za tu dobu se staly divný věci ve světě i s Tvou zbožňovanou Amerikou...někdy si kup burito v Taco Bell, six pack Vašeho lahodného Bud light !!! (ať se ti nezamotá šiška), vypni bednu a pozvi si někoho kdo by Ti to ozřejmil.Tady v Praze Ti můžu rezervovat místo v první lavici..notes a ořezanou tužku s sebou... Čus. H.

0/0
20.11.2008 8:21

Ed28

Honziku ...

ty moudrej Honza... tys byl dokonce i v Americe a zijes v Cesku, no promin ze si te nekdo spletl s buranem v Concordu. Je mi te skutecne lito kdyz posuzujes Ameriku pode KFC, Taco Bell, Mc Donald... Jo ale zeptej se sam sebe a svych pratel (soudruhu) co jse vymyslely vy, jake chain fast food mate vy? Tady existuje i cinske i jine fast food jenom nic co by vymyslely cesi. Mezi Vama cechackama a Amerikou je obrovsky rozdil protoze kazdy prumerny American dokaze respektovat jineho cloveka, jine nabozenstvi a jine politicke presvedceni. Koukni se na sebe a kolem sebe. Vy tam porad vesele mavate komousum, nacistum a jine luze a myslite si ze to je ta demokracie.

0/0
20.11.2008 19:57

Ed28

Re: Honziku ...

Podle tebe je demokracie hulvatsky nadavat a psat kraviny. Oh Ty vsevede... vzdyt mas navybranou, ty Taco Bell si k vam natahaly ty vasi penezochtivi lide... Klidne muzes chodit do ceskych hospod a bojkotovat ty kapitalisticke zrudy.  Vy se taky cpete do NATO protoze nejste schoni se nikda a nikomu ubranit, porad jenom prisluhujete kazdymu a cpete se do zadnice.... Hitlerovi, Stalinovi, Breznevovi, nackum, komousum.... nevis proc to je? Nu protoze mate spatny charakter a pokrivenou pater!!!  Chlapecku, neosoudruhu, greeen...  proste premyslej...  za tvou "moudrost" mluvi uz jenom to tvoje > Čus. H. < to je presne o cem to cele je...

0/0
20.11.2008 19:59

Honza62

Tak trochu rozumu lidi...

Autora prispevku znam... a timto ho tedy na dalku zdravim.

Tak za 1 - report na ktery nas Ivan upozornuje ve svem prispevku CNN nebo TASS,  je jen tak mimochodem reportem BBC News... alespon to i z videa pri trose pozornosti couha... :-(

Za 2 - srovnavat CNN a TASS (mimochodem jiz neexistujici tiskove agentury SSSR... dnes spravne ITAR TASS) opravdu neumim, nicmene ze nas velka media vypiraji a to globalne..o tom pochybuje snad uz jenom to hovadko Bozi.

Za 3  - Spojene staty jsou v tezkych casech financi a ekonomicke nestability.Tohle nejde nevidet ani z paluby plachetnice, ani ze brehu.. proste to je fakt. Zlehcovanim to opravdu lepsi nebude.. 8-o

Za 4 - Podsouvanim si kdo je vetsi a CHYTREJSI  AMERICAN a kdo UBOZEJSI A MALICKY CECH... ED28 - dojdi si k doktorovi !! Fakt to mas blby.. Cus.Honza

0/0
18.11.2008 11:03

Ed28

Honziku62.. jses jaksi vedle

Asi ti to dobre nemysli, nikdo tady nerika ze v USA neni krize, autor jenom napsal sve poznatky a sve uvahy...

1/ Autor pise o reportu ktery odvisilala CNN a tak voni maji zodpovednost za to co vysilaji, nerikam o levicackych tendencich BBC

2/ mimochodem to porovnani tady moc sedi protoze ta levicacka propaganda specialne o te reportazi jak lidi v USA bydleji ve stanech za to by se nemusel stydet ani TASS ani Rude Pravo... takze kdoze je to hvadko bozi? (Honziku zeptej se sam sebe)

3/ Nikdo nerika o tom ze v USA neni krize, tos velice spatne pochopil. Ivan si jenom napsal co a jako se to toci kolem nej. Zatim je vse OK. (To mu snad zavidis tu plachetnici co ma?)

4/Typicka reakce uboheho cechacka co jenom nenavidi a zavidi. Timdle skutecne trpi jenom lidi z byv CSSR. Takze k tomu doktorovii prece jenom zajdi, doufam ze jeste neni pozde a ti pomuze. Drzim palce at se z toho brzo dostanes. Drzim palecky. Ed.

0/0
19.11.2008 9:27

Semper2

Ano CNN je bolševická TV s bolševickou propagandou,

jen mi vrtá hlavou proč tady ve východní Evrpě je tak dominantní. Rád bych si i odpověděl;-D, ale censor by to asi nevydejchal.

Snad někdy příjde do Čech i Fox nebo CBS.

0/0
18.11.2008 0:49

mimon3

Re: Ano CNN je bolševická TV s bolševickou propagandou,

ja bych to tak zle nevidel,,,je to jen v nas lidech. nejdulezitejsi je aby se lidi naucili premejslet sami za sebe...a to je v techto koncinach docela nadlidskej ukol...

0/0
18.11.2008 1:32

Semper2

Re: Ano CNN je bolševická TV s bolševickou propagandou,

Lidé, kteří zažili předsametový komunismus si dokáží z velké části "informace " utřídit a lež odfiltrovat - ale co dnešní mladí ? jsou zkažení neomarxistickou multikulti výchovou ve školách. Kam se na dnešní zednářskou propagandu hrabou soudruzi...

Ale naštěstí těch, kerým je jasné o co tady jde v poslední době přibývá. stačí se podívat na videa z Litvinova a Janova. Kolik tam jen bylo na demostracích mladých lidí, dokonce i dívek. Z toho mám radost a dodává to optimismus do budoucna. R^

0/0
18.11.2008 17:13

Ed28

krize nekrize

Tech bublin a propagandy uz bylo tady hodne. Nejdrive krachla ta computerova bublina v Silicon Valley a podivejme se, ono to Silicon Valley a computry fungujou dal a lepe. Pak zase ta olejova krize kdyz pani s bilima salama na hlavach a take novodobi sovieti zacli hrat vidiracskou ruletu s cenama ropy. Ted uz je to zase dolu a Amerika zacina usilovne pracovat na nezavislosti na ropnych zdroju ze zahranici. V Silicon Valley roste nova automobilka na elektricke auta. Nu a co potom pani z pouste kterym tekly zdarma biliony dolaru? Nu a Wall Street krize? Dolar sel dolu ale najednou se vesele zveda. Tech neprajnych lidi na svete je hodne kteri zavidi Americe a siri jedovatou potkomunistickou propagandu ktere kazdy prumerny Cech veri stejne jako kdysi veril hloupostem na strankach Rudeho Prava. God bless America ad Ivan. Have great day. E

0/0
17.11.2008 8:21

Karelur

Re: krize nekrize

Vy asi nerozumíte o čem je řeč. Rozhodně není o tom že by přestaly fungovat počítače (to "jen" akcie počítačových firem ztratily v průměru 80 % své hodnoty.=computerova bublina ) Nebo o tom že by popadaly domy (to jen zkrachovalo několik desítek bank a  finančních agentur) O akciích kolem ani nemluvím. Přesto obě bubliny jsou jiné hlavně v důsledcích pro celý svět (a Ameriku).

Ještě k autorovi blogu: Vy nevíte že před pár dny váš ministr financí Paulson ten plán dost zásadně změnil? Takže buď nevíte co píšete nebo lžete? Odkup špatných úvěrů nebude. Peníze se nalijí do nových půjček pro spotřebitele s cílem rozhýbat ekonomiku.

Ano jistě usa je grejt (akorát nevím proč jsou před krachem 3 největší amercké automobilky? )

0/0
17.11.2008 10:58

Karelur

Re: krize nekrize

Vláda tam musí nalít biliony dolarů nechce li mít přes noc několik milionů nových nezaměstnaných. Ale o tom se v českých mediích nedovíte a pokud náhodou ano , víme kdo za to může, země na R ...:-P 

0/0
17.11.2008 10:58



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.