Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

ignorantka

21. 6. 2008 0:43
pane, ivane, vy jste castecne nemozny

ten vas blog je zajimavy v tech pasazich, kde nam odkryvate vas svet a dialogy postavicek a typku, ktere docela zajimave zpodobnujete. seznam proc nemate obamu rad je ale snuska protiobamovske propagandy a nemela by na blog patrit, pokud chcete delat seriozni psani. je rozdil mezi vlastnim nazorem a propagandou. nejsem ani demokrat ani republikan. ale je tezke nechat bez povsimnuti misinformace typu je, muslim, je rasisita, je blby. stejne tak by nebylo vhodne napadat mccainovo hrdinstvi a utrpeni z komunistickeho lagru.:-/

0 0
možnosti

Ibitamuno

21. 6. 2008 2:30
Re: pane, ivane, vy jste castecne nemozny

zase souhlas, zkreslene info, uz jsem mu to vycital nize, at si nejdriv neco zjisti o Obamovi, nez ho bude pomlouvat. Nejsem zastance ani jednoho taboru, ani demokrat ci republikan, ale vadi mi Cechacci, kteri pomlouvaji Obamu, ze je muslim a rasista a blbec apod. Mozna ten rasista a blbec bude nakonec nekdo jiny?:-P

0 0
možnosti

mimon3

22. 6. 2008 3:35
Re: Re: pane, ivane, vy jste castecne nemozny

no tak tedy za prve, nerekl jsem, ze je blbec ale hloupy. Navic je to muj nazor vas muze byt jiny...Neprekrucujte fakta a prosim nenapadejte...

take jsem to podlozil jeho nekolika ulety..kterych ma mnoho. To ze vystudoval Harvard znamena podle mne zase jen to, ze tam na studenty nemaji prilisne naroky co se tyka , social studies, history a jinych veci...

Mimo jine nejsem Cesky , ale Americky obcan a me lide jako vy nevadi...:-);-DR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 40
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1672x
Jsem Kladeňák jako poleno. Vrátil jsem se z Kalifornie kde jsem žil skoro 38 let. Trochu písmák, písničkář, trochu potrhlo, deset let za volantem v kladenské Jednotě. A taky muzikant. V Americe jsem se živil porůznu, ajťák pro sociálku ale I myč nádobí, řidič, I hrdý (tehdy) majitel firmy NEW OHAVA. A kromě toho básnil a taky trochu přednášel. Máme kapelu The Bad Czechs,  která už hrála v Kaliforniji tedˇ v českém složení hrajeme v Kladně a okolí.