Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TF

TomFous

29. 5. 2008 14:00
MÁŠ PRAVDU IVANE

Máš pravdu, Ivane. Rozhodně kašlu na to, kde máš gramatické chyby ve Tvém blogu. Po přečtení vidím, žes to psal ze srdce. a to je důležité. Kolem nás je plno "chytrých" psavců-gramatiků , kteří nevyloudí rozumnou myšlenku. Rozšíření blbců nezná hranic a v Čechách je teď v módě kopat do Ameriky. Je dobře, že si to nedáš líbit. Máš mou podporu.

Fugy z Kladna

0 0
možnosti
M

mimon3

30. 5. 2008 2:29
Re: MÁŠ PRAVDU IVANE

dekuju docela me to rozjelo jak jsem to dostal mailem a zjistil kolik lidi se tim bavi..

Muzes me prosim rict kde ty chyby mam?

Jsem tu uz asi dlouho a nezlob se za to ze ti prznim jak u nas jednou psal Times jednu z nejstarsich reci Evropy...ktera zni jak jemnounke bzuceni vcel

To vis cesky jsem uz zapomel a anglicky jeste neumim...:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 40
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1672x
Jsem Kladeňák jako poleno. Vrátil jsem se z Kalifornie kde jsem žil skoro 38 let. Trochu písmák, písničkář, trochu potrhlo, deset let za volantem v kladenské Jednotě. A taky muzikant. V Americe jsem se živil porůznu, ajťák pro sociálku ale I myč nádobí, řidič, I hrdý (tehdy) majitel firmy NEW OHAVA. A kromě toho básnil a taky trochu přednášel. Máme kapelu The Bad Czechs,  která už hrála v Kaliforniji tedˇ v českém složení hrajeme v Kladně a okolí.