Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

O hodných lidech ,hasičích a policajtech mimo mísu.

Ze služebního vozu vystoupila drobnější blondýnka a vyšší hubený policista. A pak najednou jako když mávne proutkem a já se ocitl v období normalizace. Paní po mně nekompromisně vyjela, že jsem neměl psa pod kontrolou a tím poruši

V pondělí 5/6/23 mi na chodníku přejeli pejska … řidič bílého vozu vjel do brány, aniž by přibrzdil, nebo dokonce dal přednost chodcům. Vjel do dvora průmyslové školy a zmizel, mně samotnému téměř přejel nohy.

 

Když jsem mého pejska Nikkiho zvedal, lekl se a kousl mě do ruky, ale pak se odevzdaně nechal zvednout. Odnesl jsem ho na blízkou veterinu U Anežky, jenže ta měl ještě zavřeno, a tak jsem si s mým pejskem lehl na chodník.

 

Jakoby z nebe spadl, objevil se mladý muž, hasič z nedaleké stanice. Jel ze služby a že prý mě odveze do nemocnice. Já jsem odmítl, pejsek je na prvním místě, a on zmizel, jen aby se se za chvilku objevil s miskou vody pro mého Nikkiho. Pak přišla paní doktorka. Nikky měl vnitřní krvácení, musel na operaci. Po chvilce vešel do ordinace ten mladý požárník s kolegou, který nesl lékárničku. Ale paní doktorka jim řekla, že si mě ošetří a pošle do nemocnice. Nikki dostal injekci a odnesli ho do vedlejší místnosti.

 

Když jsem vyšel ven, čekal na mě ten mladý hasič a odvezl do nemocnice. Teď jsem rád, že to udělal, neměl jsem v úmyslu chodit nikam. Pan doktor si vyslechl můj příběh a napsal svoji zprávu se zmínkou, že šlo o dopravní nehodu a abych to nahlásil. A tak se stalo. Jenže se vlastně nestalo nic.

 

V areálu nejsou kamery, vrátný nebyl přítomen a ze tří podezřelých aut po vyloučení jednoho stříbrného zbyla dvě a ta patří učitelce a paní zástupkyni, která nic o ničem neví. Nutno podotknout, že vstup je na čipovou kartu.

 

V úterý odpoledne jsem volal na dopravní policii, abych upozornil na kamery na věžáku, ze kterých by v inkriminovanou dobu mohlo bílé auto být vidět. Slušnou formou mi oznámili, že už strávili spoustu času na to, že mají v ruce jen čas a bílé auto. Později ten den mi volala paní doktorka, že můj pejsek umřel. Nechtěla žádné peníze, prý až se dám do pořádku… Mám známé v oboru a ti mi poradili, abych podal oznámení na osobu neznámou. A tak se stalo, ve středu odpoledne jsem ho podal. Policie mi volala během deseti minut a že se sejdeme na místě činu…

 

Ze služebního vozu vystoupila drobnější blondýnka a vyšší hubený policista. A pak najednou jako když mávne proutkem a já se ocitl v období normalizace. Paní po mně nekompromisně vyjela, že jsem neměl psa pod kontrolou a tím porušil vyhlášku… Pak mi sdělila, že jsem se nerozhlédl. Nebylo pochyb, tohle je zastrašování, myslel jsem si. A pan policista mi to potvrdil otázkou, jestli vím, co je křivé obvinění a co by se mi mohlo stát. Potom chtěli vědět, kdo mi poradil podat to oznámení, kdo to je, kde pracuje a jeho/její jméno. Já se jen zmohl na: „Vy asi nejste moc rádi že jsem to podal?“.

 

Bylo toho daleko víc a já jak v Jiříkově vidění. Pak tomu ovšem dali korunu otázkou, čeho tím chci dosáhnout (asi tím oznámením). Nemyslím si, že mě chtěli vyslechnout, spíš odradit.

 

Co dodat? Mé poděkování kladenským požárníkům, zvláště Dominikovi a také paní doktorce Petře za neuvěřitelně lidský přístup. Jste oporou všem, kdo oporu potřebují. I nadějí, že jsme přeci jen v civilizované společnosti.

 

Co se policie týká, podal jsem stížnost na GIBS a získal číslo jednací. Také vím, že ti dva kovbojové překročili nejen mé právo na respektování osobnosti a důstojnosti, zdvořilý a šetrný přístup, ale také svou pravomoc. Dodnes jsem nedostal žádnou informaci od kladenské dopravní policie ani to již výše zmíněné číslo jednací. Je mi jasné, že tu jde o něco víc než o otřeseného důchodce a přejetého psa. Mé snahy přijít věci na kloub narážejí na: „Nemohu, nechci přijít o práci …“.

 

Že by provázanost? ...ale to je vlastně korupce, nebo se mýlím?

Autor: Ivan Suchel | úterý 20.6.2023 12:47 | karma článku: 28,47 | přečteno: 895x
  • Další články autora

Ivan Suchel

Kulturní šok jako rána do žaludku

Je pozdě, plížím se jako kojot do kurníku , všude je tma a ticho. Mám strach abych Dášu neprobudil, má toho chudák za celý den dost.

4.12.2009 v 3:15 | Karma: 14,61 | Přečteno: 2055x | Diskuse| Cestování

Ivan Suchel

Jason

Každý, kdo má nebo někdy měl pejska, mi potvrdí, že pes dokáže s páníčkem komunikovat lépe než člověk. Myslím tím, že neodmlouvá a většinou, na rozdíl od člověka, jde bez okolků rovnou k věci.

23.1.2009 v 6:12 | Karma: 23,41 | Přečteno: 1703x | Diskuse| Osobní

Ivan Suchel

CNN nebo TASS?

"Cože?" Nemohl jsem věřit svỳm uším. Pokaždé když s někým z Čech mluvím, tak mi vyrazí dech nějakou takovou jobovou zvěstí. Nejhorší na tom je, že většina lidí tam "doma " v Čechách tomu věří. A proč vlastně ne? Je to přece "naše" CNN, která tvrdí, jak je v USA špatně a jak je Amerika ve své nabubřelosti konečne na dně.

17.11.2008 v 5:38 | Karma: 16,40 | Přečteno: 1799x | Diskuse| Politika

Ivan Suchel

A zase doleva...

1985 Báseň pro soudruha Lemona, který tvrdil, že strana potřebuje takového rebela jako jsem byl já..

30.10.2008 v 5:04 | Karma: 11,90 | Přečteno: 1660x | Diskuse| Kultura

Ivan Suchel

Růže a maso

U dřezu ve váze jediná růže

22.10.2008 v 8:17 | Karma: 9,42 | Přečteno: 1182x | Diskuse| Poezie a próza
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Co v EU prosadili čeští europoslanci? Nabíječky i Erasmus, připomínají se

28. dubna 2024

Premium V Bruselu a Štrasburku proběhlo v týdnu velké loučení. Ve stávajícím složení se totiž europoslanci...

Děti na Haiti cestou do školy překračují mrtvoly. Misie z USA líčí praktiky gangů

28. dubna 2024

Premium Od spolupracovnice MF DNES v USA Co mi vyprávěli po telefonu známí z Haiti, k nimž tam jezdím: školy a obchody se řídí podle toho,...

Zastřelili ho, pomočili a pověsili. Jak vznikla fotka mrtvého Mussoliniho

28. dubna 2024

Seriál Doufal, že uteče a i s milenkou dožije v bezpečí. To by se však víc než dvě dekády nesměl chlubit...

Hamás zveřejnil video Američana a Izraelce unesených v říjnu loňského roku

27. dubna 2024  19:18,  aktualizováno  21:55

Palestinské hnutí Hamás v sobotu zveřejnilo video zachycující dva z rukojmích, které uneslo při...

Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat

Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...

  • Počet článků 40
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1672x
Jsem Kladeňák jako poleno. Vrátil jsem se z Kalifornie kde jsem žil skoro 38 let. Trochu písmák, písničkář, trochu potrhlo, deset let za volantem v kladenské Jednotě. A taky muzikant. V Americe jsem se živil porůznu, ajťák pro sociálku ale I myč nádobí, řidič, I hrdý (tehdy) majitel firmy NEW OHAVA. A kromě toho básnil a taky trochu přednášel. Máme kapelu The Bad Czechs,  která už hrála v Kaliforniji tedˇ v českém složení hrajeme v Kladně a okolí.