Ivan Suchel

Voják a dívka

1. 07. 2008 16:42:16
Odpočiň si má milá. Polož se a zavři oči.

Jsem voják.

Pln modřin a jizev.

Všecky ty války.

Za chlápky z novin,

který mi nikdy ruku nepodaj

Válčil jsem dlouho.

Bez víry,

Bez lásky.

Viděl jsem oči přátel i nepřátel.

plamínky svící než vítr je zhas

Zraněn jsem krvácel

Kamkoliv šel.

Jakoby kráčel malíř s červeným štětcem.

na každém kroku havran mě provázel.

A pak mě došlo,že

válka vypadá lip skrze nohy hezkejch holek

než skrze hledí pušky.

A tak jsem začal milovat lépe než jakýkoli žoldák

Ale čím více jsem miloval, tím víc jsem krvácel.

Vůbec jsem netušil, ze láska i válka

jsou jedem ze stejného soudku.

Moje milá...

jak se vlastně jmenuješ?

Ulehni na postel.

a už se mě nikdy neptej.

jestli

tě miluji.

The Girl And The Soldier

Have a good rest my love
Lie down and close your eyes
I am a soldier
Bruised and scarred
All those conflicts and struggles
I am tired
Tired
Of having to fight for others

I fought maybe in all parts of the world
And I'd bled
Everywhere I went
I'd bled
Everywhere I went


The raven followed me
I learned that war looks better through
Spread legs of a good-looking woman
Then through the sights of a rifle
But the more I loved
The more sorrow there was
I had no idea
That war and love are alike
One causes the other.

So

My beautiful ...what is your name again?
Lie down
Give it up
And
Please do not ask me
If I love you.....

Autor: Ivan Suchel | karma: 10.90 | přečteno: 1534 ×
Poslední články autora