Dana

“Ty tvoje básničky! Takový bláboly víš, že jsem nikdy nepochopila proč to píšeš? Nikdy jsem nerozumnĕla co se tím vlastnĕ snažíš říct! A to se týká i tĕch tvejch českejch básniček! Proč se nepustíš do nĕčeho co ti aspoň trošku jde? Jako třeba hraní na kytaru, písniček. ! Já tu tvojí potřebu psaní žvástů prostĕ nepochopím!”

San FranciscoSuchel Řekla Dana a koukla se na mne jako na neuvĕřitelného pitomce.. Pak si nalila další skleničku a otočila se ke svému příteli. “No nemám pravdu?”
Teď byla řada na mĕ, dolil jsem si abych nebyl pozadu a smetl ze stolu všecky básničky. Proč jen musela přijít? Myslel jsem si a naléval další drink zatímco Dana pokračovala ve svém monologu.
“Dĕlá ze sebe jenom blbce! Kdo si myslí, že tohle bude číst? Takové slátaniny. Myslí si že je nĕjakej Mark Twain nebo co! Hahaha…dĕlá při tom tolik gramatických chyb v jeho rodném jazyce a myslí si, že v angličtinĕ to bude lepší?”
“Mysli si…”
“Vždyt je to…”
“Myslí si snad…”
Ani si nevšimla že jsem dopil martini a potichu odešel. Nemĕla ani ponětí, že díky jejím lamentacím jsme spolu mohli obletĕt Mĕsíc, vykoupat se v horkých pramenech Krabí mlhoviny a ješte to vzít domů zadem přes Mléčnou dráhu…
Byla to krásná cesta jen
Já a Ty
_______________________________________________________________________________

DANA

“You and your poems! Did you know that I could never figure out such ballyhoo? Never understood what the hell you are trying to say! And that goes even for your Czech poetry!
Why don’t you do something meaningful? Stick to writing songs, play your guitar! You were always OK doing that!”
Said Dana and gave me a look like I was a complete idiot. Then she took another drink and turned to her boyfriend;” Am I right? “
Now it was my turn to have a drink so I just nodded and swept my poems out of the table. Why did she have to show up? I thought to myself.
I took another sip and heard Dana’s lamentations in the background.
“Ivan is making fool of himself! He thinks somebody is actually having time to read his rubbish. He thinks he is some kind of Mark Twain! HAHAHA…makes so many grammatical errors in his own language what makes him think he could do something in English?”
He thinks,
he thinks,
he thinks!
I finished my martini and showed myself to the door. She never even noticed that I have left. She’ll never know that thanks to her while she was having this incoherent speech we took an incredible trip around the moon, had a swim in hot springs of Crab Nebula and went on home taking a shortcut throughout a Milky Way.
Yes we had a blast
You and I….








Autor: Ivan Suchel | čtvrtek 26.6.2008 20:15 | karma článku: 13,74 | přečteno: 1800x
  • Další články autora

Ivan Suchel

Jason

23.1.2009 v 6:12 | Karma: 23,41

Ivan Suchel

CNN nebo TASS?

17.11.2008 v 5:38 | Karma: 16,40

Ivan Suchel

A zase doleva...

30.10.2008 v 5:04 | Karma: 11,90

Ivan Suchel

Růže a maso

22.10.2008 v 8:17 | Karma: 9,42

Ivan Suchel

To mě těší že jsme Češi

13.10.2008 v 5:07 | Karma: 15,34

Ivan Suchel

Nemocnice

14.8.2008 v 18:24 | Karma: 11,56

Ivan Suchel

Stávka ala Amerika...

24.7.2008 v 17:24 | Karma: 32,36

Ivan Suchel

Ústí nad Labem 12/03/86

15.7.2008 v 7:54 | Karma: 12,84

Ivan Suchel

Šťastný odchod

3.7.2008 v 16:26 | Karma: 13,12

Ivan Suchel

Voják a dívka

1.7.2008 v 16:42 | Karma: 11,56

Ivan Suchel

Variace Na Petra Bezruče / Ūtěk

24.6.2008 v 18:40 | Karma: 12,08
  • Počet článků 40
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1672x
Jsem Kladeňák jako poleno. Vrátil jsem se z Kalifornie kde jsem žil skoro 38 let. Trochu písmák, písničkář, trochu potrhlo, deset let za volantem v kladenské Jednotě. A taky muzikant. V Americe jsem se živil porůznu, ajťák pro sociálku ale I myč nádobí, řidič, I hrdý (tehdy) majitel firmy NEW OHAVA. A kromě toho básnil a taky trochu přednášel. Máme kapelu The Bad Czechs,  která už hrála v Kaliforniji tedˇ v českém složení hrajeme v Kladně a okolí.